Henkka Hyppönen Parkin aamukahveilla – Tulevaisuuden digitaalinen asiakaskokemus
Miten tekoäly ja teknologia muokkaavat asiakaskokemusta? Miten yritykset voivat yhdistää inhimillisyyden ja datan luodakseen entistä vaikuttavampia palveluita?
Henri Hyppönen, luova johtaja ja sarjayrittäjä, avaa puheenvuoroissaan, mitä tarkoittaa olla ihminen tekoälyn ja metaversen aikakaudella, yhdistäen syvälliset näkemykset ja käytännön kokemuksen. Henrin puheenvuorot tarjoavat konkreettiset työkalut kriittiseen ajatteluun ja luovaan ongelmanratkaisuun, jotka ovat avainasemassa tulevaisuuden työelämässä.
Aikataulu:
Klo 8.30-9.00 Parkin aamukahvit
Klo 9.00-10.00 Tulevaisuuden digitaalinen asiakaskokemus, Henri "Henkka" Hyppönen
Tapahtuman jälkeen vapaata verkostoitumista Parkissa.
Tilaisuus on osa Euroopan aluekehitysrahaston rahoittamaa Digikyyti-hanketta.