Sosiaalisen median sisältöstrategiatyöpajassa tehdään tehtäviä joiden avulla osallistujat luovat itse julkaisusuunnitelman yrityksensä sosiaaliseen mediaan. Valmentajat alustavat jokaisen tehtävän ja ohjaavat osallistujia suunnittelussa.
Työpajassa opitaan suunnittelemaan itse sisällöt yrityksen sosiaaliseen mediaan. Osallistujat saavat työpajasta työkaluja ideointiin ja sisältöjen suunnitteluun. Työpajan päätteeksi osallistujilla on kuukaudeksi julkaisusuunnitelma (kokonaisjulkaisumäärä 4-10 julkaisua) sekä selkeä toimintamalli julkaisusuunnitelmien tekemiseen jatkossa.
Työpaja järjestetään verkossa Teams-alustalla 29.10.2024.
Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki työpajaan edeltävänä päivänä.
Kouluttajina toimivat Fabled Creations Oy Roosa Järvinen ja Tinja Sarkanen. Fabled Creations Oy on hämeenlinnalainen viestintä- ja palvelumuotoilualan yritys.
Tapahtuma on osa osa Euroopan aluekehitysrahaston rahoittamaa Digikyyti-hanketta.