Sosiaalisen median sisältöstrategiatyöpajassa on neljä tehtävää joiden avulla osallistujat tekevät itse julkaisusuunnitelman yrityksensä sosiaaliseen mediaan. Valmentajat alustavat jokaisen tehtävän ja ohjaavat osallistujia suunnittelussa.
Työpajassa opitaan suunnittelemaan itse sisällöt yrityksen sosiaaliseen mediaan. Osallistujat saavat työpajasta työkaluja ideointiin ja sisältöjen suunnitteluun. Kotiin lähtiessä osallistujilla on kuukaudeksi julkaisusuunnitelma (kokonaisjulkaisumäärä 4-10 julkaisua) sekä selkeä toimintamalli julkaisusuunnitelmien tekemiseen jatkossa. Huom! Työpajassa on paikkoja 12 yritykselle mutta samasta yrityksestä voi osallistua useampi henkilö.
Kouluttajina toimivat Fabled Creations Oy Roosa Järvinen ja Tinja Sarkanen. Fabled Creations Oy on hämeenlinnalainen viestintä- ja palvelumuotoilualan yritys.
Tapahtuma on osa osa Euroopan aluekehitysrahaston rahoittamaa Digikyyti-hanketta.