Matkailuseminaari: Timanttiset elämykset digitaaliselle ostopolulle

4.3.2025 08:30

Linna Golf

Tule kuulemaan, miksi matkailualan menestys rakentuu yhä enemmän verkkonäkyvyyden ja digitaalisen kaupankäynnin varaan. Inspiroidu tarinoista, joissa matkailutuotteet ovat tavoittaneet uusia asiakkaita ympäri maailmaa, ja opi, miten voit viedä oman matkailuliiketoimintasi seuraavalle tasolle. Tämä seminaari on tilaisuutesi ottaa digiloikka matkailun jakelukanavien ytimeen!

 

Ohjelma:

8.30 Aamukahvit ja ilmoittautuminen

9.00 Tervetuloa

9.10 Kaikki asiakkaat ovat jo digitalisoituneet - mikä on sinun yrityksesi tilanne? Leevi Parsama, Snowball Growth Partners

9.50 Kotipesä kuntoon ja digitaalinen kauppa käyntiin asiakkaan polun kaikissa vaiheissa. Kirsi Mikkola, DigiPro

10.30 Tauko 

11.00 Elämystuotteet verkkoon –Retkipaikan matka digitaalisen kaupankäynnin ytimeen. Yrittäjä Antti Huttunen, Retkipaikka

11.30 Saunashamaaneista kansainväliseen verkkomyyntiin. Saunakonkelin tarina. Yrittäjät Juha Kumara ja Matti Kemi, Saunakonkeli

12.00-13.00 Lounas (omakustanteinen)

13.00-14.30 Työpajat (Työpajaan 2 ja 3 otetaan mukaan 10 ensiksi ilmoittautunutta.)

1. Aktiviteettien digitaalinen myynti kansainvälisissä myyntikanavissa, Kirsi Mikkola, DigiPro

  • Työpajassa käsitellään digitaalisen ostettavuutta ja jakelustrategiaa digitaalisessa ympäristössä. Case-esimerkkinä Get Your Guide aktiviteettien myyntikanavana.

2. Mittarit asiakasvirtojen digitaalisen polun mittaamiseen, Olli Koskela, Datatehoa matkailuun-hanke

  • Työpajassa pureudutaan verkkosivu- ja someanalytiikan tulkitsemiseen eri palveluissa; käydään läpi lainsäädännön pohjalta, mitä käyttäjistä saa mitata ja seurata; ja keskustellaan osallistujien omista kokemuksista alustuksena Datatehoa matkailuun -hankkeen koe evästeettömällä verkkosivuanalytiikalla.

3. Tekoäly markkinoinnin tukena, Päivi Nummenranta, KAMU-hanke

  • Työpajassa otetaan tekoäly käyttöön ja anettaan erilaisia esimerkkiprompteja, joita osallistujat voisivat sitten muokata omiin tarpeisiinsa. Käydään läpi, kuinka tekoälyä voi käyttää esimerkiksi sisältöstrategiaan, mainoskampanjan suunnitteluun ja somejulkaisuihin.

Tapahtuma on Elämykset esiin ja Timanttiset aktiviteetit-hankkeiden yhteistapahtuma.

eu-osarahoittama-logo.png

 

Valitse haluamasi ilmoittautumisvaihtoehto
Ilmoittautuminen
Määrä

Määrä:


Klo 13.00-14.30

Määrä:


Klo 13.00-14.30

Ilmoittautuminen ei ole saatavilla tällä hetkellä, mutta voit ilmoittautua jonotuslistalle.

Määrä:


Klo 13.00-14.30

Ilmoittautuminen ei ole saatavilla tällä hetkellä, mutta voit ilmoittautua jonotuslistalle.

Määrä:


Ajankohta

Alkaa:   4.3.2025 08:30
Päättyy:   4.3.2025 14:30

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Tapahtumapaikka

Linna Golf

Vanajanlinnantie 485
13330 Harviala, Hämeenlinna

Tarkempi kartta ja ajo-ohjeet

Lisätiedot

Annamaria Laine, Linnan Kehitys Oy

050 473 6293

annamaria.laine@linnan.fi