Tämän digiaamun jälkeen ymmärrät somen merkityksen markkinointikanavana, tutustut Metan ammattilaisille tarkoitettuihin työkaluihin sekä opit tekemään niiden kautta mainontaa.
-Some markkinointikanavana, miksi pitää olla somessa
-Kuka on somessa (tilastoja)
-Somen tavoitteiden ja kohderyhmien määrittely -lyhyesti
-Kanavavalinnat
-Seuraajien merkitys
-Sivut: Yrityssivu, Business Suite, Business Manager
-Mainonta somessa, käydään läpi eri mainosmuodot ja vaihtoehdot
Kouluttajan esittely:
Valmentajana toimii Somentekijät Oy:n perustaja, kokenut markkinoinnin ammattilainen, Mirva Lemmetty. Mirvan vahvuutena on erityisesti omakohtainen kokemus ja ymmärrys erilaisten yritysten liiketoiminnasta. Mirva on tehnyt, ja tekee edelleen, lukuisia sosiaalisen median strategioita ja -suunnitelmia sekä sisällöntuotantoa useiden eri toimialojen yrityksille.
Tule juomaan aamukahvit ja ottamaan opit talteen. Tilaisuus on maksuton mutta edellyttää ilmoittautumisen. Tapahtuma on osa Euroopan aluekehitysrahaston rahoittamaa Digikyyti-hanketta.