Työpajassa otetaan haltuun somemarkkinointi Metan kanavissa. Opitaan julkaisun buustauksen ja mainostilin kautta tehtävän mainonnan erot. Käydään läpi hyvän somemainoksen sisältö ja tehdään erilaisia somemainoksia.
Työpajassa voit kouluttajan opastuksella tehdä ja käynnistää oman aidon mainoskampanjan. Työpajaan osallistuessa on toivottavaa, että yritykselläsi on jo avattuna Metan mainostili. Tarvittaessa kouluttaja voi etukäteen ohjeistaa tilin avauksessa. Työpajaan kannattaa ottaa mukaan oma tietokone.
Kouluttajana toimii Somentekijät Oy:n Mirva Lemmetty. Somentekijät on hämeenlinnalainen sosiaalisen median sisällöntuotantoa ja koulutusta tarjoava yritys.
Tilaisuus on maksuton mutta edellyttää ilmoittautumisen. Tapahtuma on osa osa Euroopan aluekehitysrahaston rahoittamaa Digikyyti-hanketta.