Miksi ja missä digikanavissa yrityksen pitää näkyä?
Miksi se on niin tärkeää?
Miksi edes joulupukille ei riitä pelkkä ilmoitustaulu?
Mitkä ne yrityksen tärkeimmät digikanavat oikein ovat?
Yritysten digiaamussa käsitellään nykyaikaisen digimarkkinoinnin keskeisiä teemoja, mm. miten valita oikeat kanavat ja sisällöt, mitä tarkoittaa kestävä ja vastuullinen markkinointi, ja miksi jatkuva näkyvyys on tärkeää. Aamun aikana esitellään konkreettisia case-esimerkkejä, jotka havainnollistavat markkinoinnin mahdollisuuksia ja haasteita.
Digiaamun asiantuntijana kuullaan yrittäjäksi hypännyttä markkinoinnin ammattilainen Kati Kumlanderia. Hän on toiminut yli 20 vuotta markkinoinnin parissa ja tuntee markkinoinnin haasteet, jotka korostuvat entisestään digitaalisten markkinointialustojen myötä. Kumlanderi Oy:n toimintaa ohjaakin halu auttaa yrityksiä toiminaan markkinoinnissaan kestävästä ja vastuullisesti. Suorasta ja rehellisestäkin puheesta tunnettu Kati suhtautuu markkinointiin intohimolla ja tunteella, järkeviä ratkaisuja unohtamatta.
Tule nauttimaan aamukahvit, verkostoitumaan ja keräämään eväitä digikanavien viidakossa pärjäämiseen.
Tapahtuma on osa Euroopan aluekehitysrahaston rahoittamaa Digikyyti-hanketta sekä Euroopan maaseuturahaston rahoittamaa Elämykset esiin -hankketta.